Ұйымдастыру кәсіптік бағдар бойынша мектеп тәрбие жұмысының құрылымы бағыттардың бірі болып табылады және әлеуметтік кепілдіктерін қамтамасыз етуге бағытталған жылы білім беру процесінің барлық қатысушыларының кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелер. Мектеп ағымдағы оқу жылындағы мектептің жұмыс жоспарының бөлігі болып табылатын кәсіптік бағдарлау жоспарын бекітті .
Мектептегі кәсіби бағдарлауды ұйымдастыруда келесі принциптер сақталады:
1) Жүйелілік пен сабақтастық - кәсіби бағдар беру жұмысы тек бітіру сыныптарындағы студенттермен жұмыс жасаумен ғана шектелмейді. Бұл жұмыс біріншіден тоғызыншы сыныпқа дейін жүргізіледі .
2) Студенттерге олардың қызығушылықтарының жасына және қалыптасу деңгейіне , құндылық бағдарлары мен өмірлік жоспарлардағы айырмашылықтарға, үлгерім деңгейіне қарай сараланған және жеке көзқарас .
3) студенттермен және ата-аналармен мансаптық бағдарлаудың жаппай, топтық және жеке формаларының оңтайлы үйлесуі .
4) қатынасы мектептер, отбасы, кәсіби білім беру мекемелері,
5) қосылуын өмірімен кәсіптік бағдар.
Ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету:
Оқу жылының басынан бастап мектепте кәсіби бағдар беру жұмыстары жүргізілді : мектеп дәлізінде « Мамандықтар планетасы » стенді жасалды.
.
Ата-аналармен жұмыс (заңды өкілдер):
Кәсіби бағдар берудегі маңызды буын - ата-аналармен жұмыс. Әдетте ата-аналар балаларының өмірі мен жұмыс жоспарларын анықтауға белсенді қатысады. Сонымен қатар, мамандық таңдау және білім алу жолдарын анықтау студенттер үшін де, олардың ата-аналары үшін де (заңды өкілдер) қиын міндет болып табылады. 9-сыныптағы ата-аналар жиналыстарында және сынып сағаттарында , жеке кеңес беру барысында сынып жетекшілері қазіргі еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, балаларға дұрыс білім берудің маңыздылығы туралы сұрақтар қояды.
Студенттермен жұмыс:
Мектепте кәсіптік бағдар беру жұмыстары 1-ден 9-сыныпқа дейін жүргізіледі. Ол келесі бағыттар бойынша өткізіледі:
- «Менің кәсіби ниетім» сауалнамасы (қазан).
- Бір жылы туралы АТК колледжінің өкілдерімен кездесу Аршалы (наурыз)
ФАП медбикесімен кездесу .
KFOR кітапханашысымен кездесу.
Дүкен сатушысымен кездесу.
3 . Рөлдік ойындар. Өзін-өзі басқару күні, оның барысында 9-сыныпқа мұғалім, мектеп директоры, директордың орынбасары рөлінде болуға мүмкіндік берілді. Бұл іс-шара дәстүрлі және әрдайым студенттерден оң пікірлер алады.
4. сабақтан тыс іс-шаралар мен сынып сағаттары жүргізу :
Сынып сағаты : «Барлық мамандықтар маңызды» (1-4 сыныптар) (қаңтар)
«Барлық жұмыстар жақсы, талғамын таңдаңыз ...» (5-7 сыныптар) сынып сағаты циклі (ақпан)
«Мен аламын, керекпін, керекпін» сынып сағаттарының циклы (8-9 сынып) (қараша)
Сыныптан тыс жұмыстар:
«Мен кім болғым келеді?» сурет байқауы (1-4 сынып),
5-7 сынып оқушыларына арналған «Қазіргі заманғы кәсіптер әлемі» атты сыныптан тыс іс-шара өтті (қараша)
«Ауылдағы ең маңызды мамандық» қалалық таныстыру байқауына қатысу (желтоқсан)
Тәрбие жұмысының аға оқытушысы : Киютина Р.Н.